سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

منصوب کردن یک شکنجه‌گر به‌عنوان رئیس بند ۴ زندان گوهردشت

تاريخ: PM 3:30:36 1393/10/9

زندان گوهردشت


روز سه‌شنبه ۹ دیماه حوالی ساعت ۱۳ فردی به نام گرامی از سالن ۱۲ سالن زندانیان سیاسی بازدید کرد و در اولین بازدید با رفتارهای خشن و تهدید آمیز خود اعتراض گسترده زندانیان سیاسی را برانگیخت. این فرد هنگامی که با معلم زندانی رسول بداقی روبه‌رو شد معلم زندانی خطاب به وی گفت: «در خرداد سال ۹۰ که در انفرادی بودم یادت هست که آب خوردن را بر من قطع کردی و تا چند روز مرا تشنه و گرسنه در سلول انفرادی نگهداشتی. تو شکنجه‌گر ضدبشر هستی».
این شکنجه‌گر و دژخیم خامنه‌ای که در تله افتاده بود گفت: من هرگز عذرخواهی نخواهم کرد.
رسول بداقی نیز در جواب گفت: «از یک شکنجه‌گر و مزدور بیش از این توقعی نیست ولی مطمئن باش انتقام آن کارت را می‌گیرم چون تو مثل یزید و خیلی بدتر از او هستی. دیگر دوران شکنجه‌گری تو به پایان رسیده منتظر باش که عواقب آن را ببینی».
این دژخیم با حالتی تهدیدآمیز و وحشیانه خطاب به معلم زندانی گفت: حالا می‌بینیم.
شکنجه‌گر گرامی بعد از شنیدن این سخنان و واکنش اعتراضی زندانیان سیاسی دیگر وحشت‌زده و سرافکنده سالن زندانیان سیاسی را ترک کرد.
لازم به یادآوری است گرامی پیش از این رئیس سلولهای انفرادی بند ۱ که از شکنجه‌گاههای وحشتناک زندان گوهردشت کرج می‌باشد بود. او در این سلولهای انفرادی زندانیان سیاسی و عادی را با شیوه‌هایی وحشیانه، ضدبشری و قرون‌وسطایی مورد اذیت و آزار قرار می‌داد. هدف از انتصاب وی به ریاست بند ۴ که در آن زندانیان سیاسی نگهداری می‌شوند، تشدید فشارها و سرکوب زندانیان سیاسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر