سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

حمله به رفسنجانی در مجلس ارتجاع: تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته

تاريخ: AM 11:15:29 1393/10/9

سخنرانی حمید رسایی در مجلس ارتجاع


آخوند رسایی در جلسه امروز سه‌شنبه 9دی مجلس ارتجاع رفسنجانی را به باد حمله گرفت. وی گفت:
«در 9 دی 88 مردم شعار می‌دادند:
خواص بی‌بصیرت خجالت، خجالت، تاجر ورشکسته، برگرد به باغ پسته... ...
فتنه سال 88 از نامه بدون سلام و والاسلام خطاب به رهبر معظم انقلاب کلید خورد. نامه‌یی که بعدها با خطبه نماز جمعه دشمن شادکن تکمیل و مایه امیدواری دشمن شد. آقای هاشمی در نامه‌اش نشانه‌های خشم احزاب و گروه‌های همسو با خودش در روزهای آینده خبر می‌دهد و می‌گوید که در صورت عدم تحقق مطالبات از آتشی سخن می‌گوید که دودش قبل از انتخابات قابل مشاهده است.
... آقای روحانی تا کنون چند بار از کاسبی عده‌یی از تحریمها سخن گفته‌اید، اما هرگز اسامی کاسبین تحریم را اعلام نکرده‌اید، چرا؟
آیا دلیل ان اسنادی است که اخیراً یکی از دوستان مهدی هاشمی منتشر کرده است؟ بر اساس این اسناد مهدی هاشمی از سال 89 وقتی در انگلیس بود برای تشویق به تحریمها به‌دنبال ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا بود به‌طوری‌که یکی از اعضای اتاق فکر واشینگتن گفته بود، حاج مهدی هاشمی اطلاعاتی را به دولت اوباما جهت تحریم دولت احمدی‌نژاد ارائه داده است. مهدی هاشمی وقتی که در انگلیس بود در یک مکالمه تلفنی که صوت آن نیز در دسترس همه است می‌گوید هنوز معتقدیم به رهبری فشار آورد این هزینه‌اش از همه چیز کمتر است حرفهایی که ما می‌زنیم حرفهایی که بابا می‌زند از همه حرفهای اقایون اصلاح‌طلب تندتر است. ما تقسیم کار کرده‌ایم هر کس کار خودش را می‌کند، بابا کار خودش را می‌کند ما کار خودمان را می‌کنیم. آیا در دادگاه مهدی هاشمی به این اباطیل مهدی هاشمی رسیدگی می‌شود؟ بعید می‌دانم».

آخوند حمیدرسایی رقم سازیهای مسخره روحانی در مورد تورم را زیر سؤال برد و گفت:
«جناب آقای روحانی در هر سخنرانی خود آمار تورم را با استناد به گزارشات مرکز آمار و بانک مرکزی چند درصد پایین می‌کشند تا جایی که در آخرین سفر آن را 17% اعلام کردند. اولاً ایشان خودشان فرمودند که شاخص تورم نه بانک مرکزی است نه مرکز آمار بلکه جیب مردم است، ولی با این روندی که آقای روحانی در پیش گرفته تا سخنرانیهای سال بعد نه تنها چیزی از تورم باقی نمی‌ماند بلکه مردم به‌زودی باید چیزی هم به دولت بپردازید».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر