چهارشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۳

پيام زنداني سياسي عليرضا رسولي در زندان مركزي اروميه

چهارشنبه, 10 دی 1393 05:56
عليرضا رسولي
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 10 دي 93 : بنا به گزارشات دريافتي زنداني سياسي كرد، عليرضا رسولي كه در چهل و نهمين روز اعتصاب
غذاي اعتراضي به درخواست دوستان و رفقايش طي پيامي به اعتصاب غذاي خود پايان داد، عصر روز يكشنبه 7 ديماه طي پيامي اعلام كرد: ”تصميم گرفتم در 28 دسامبر 2014 به اعتصاب غذاي خودم پايان دهم، چرا كه پيامم به جامعه و زندانيان ديگر و همچنين سازمانهاي جهاني مرتبط رسيده است.”
اين زنداني سياسي كه در ناحيه هر دو زانو، مبتلا به تومور سرطاني است و درد زيادي را تحمل ميكند، در اين پيام ميگويد:
 ”برای اطلاع عموم آزادی‌خواهان کردستان و ایران؛ همانطور که اطلاع دارید ما زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان مرکزی ارومیه، در مقابل اقدامات و رفتارهای غیرانسانی جمهوری اسلامی در حق زندانیان سیاسی کُرد، دست به اعتصاب غذا زدیم و با این اعتصاب خود، موفق شدیم افکار عمومی را نسبت به وضعیت زندانیان آگاه کنیم. از همه شخصیت‌ها، سازمان‌‌ها، نهادها و جریان‌هایی که در برابر درخواست‌ها‌ی ما سکوت نکردند تشکر می‌کنیم...من دچار پوکی استخوان شده‌ام وضعیت جسمی من در وضعیتی بحرانی قرار دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتم در 28 دسامبر 2014، به اعتصاب غذایم پایان دهم؛ برای اینکه پیامم به جامعه و زندانیان دیگر و سازمان‌های جهانی مرتبط رسیده است... من به درخواست تمامی دوستان و رفقایم، اعتصاب غذایم را خاتمه می‌دهم... مقاومت کوبانی و شنگال را ارج می‌نهم و از همه دوستان و رفقایم می‌خواهم که در برابر بی‌عدالتی و ظلم نسبت به آنچه در کردستان می‌گذرد بی اعتنا نبوده و سکوت نکنند.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر