تیم ملی ایران در حالی برای شرکت در جام ملت های آسیا به سمت استرالیا به پرواز درآمد که ساعاتی پیش از آن علی کریمی کمک مربی جوان این تیم با انتشار پستی کوتاه در اینستاگرام خود کناره گیری خود را از این سمت اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری های ایرانی، علی کریمی کمک مربی تیم ملی ایران در آخرین تمرین این تیم که عصر امروز دوشنبه 29 دسامبر در کمپ تیم های ملی برگزار شد، حضور نیافت تا شایعه جداییاش از جمع ملی پوشان قوت بگیرد.

کریمی سپس با انتشار پستی در اینستاگرام جدایی خود را تایید کرده و گفته که «با رفتن اگر خدمت نمی کند اقلا در خیانت سهیم نخواهد بود.»

در همین حال سایت ورزش سه با اشاره به این مشکل گزارش داد که ملی پوشان ایران سرانجام کشورشان را ترک کردند تا در وضعیتی مبهم به جام ملتهای آسیا بروند.

بر اساس این گزارش مهمترین اتفاقات روز آخر، دلخوری مشهود کی روش از یک موضوع نامعلوم، عدم حضور مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی و البته کناره گیری ناگهانی علی کریمی بود.

تیم ملی ایران در گروه سه به همراه بحرین، امارات و قطر قرار دارد و نخستین بازی خود در جام ملت های آسیا را روز یکشنبه ۱۱ ژانویه، در برابر بحرین برگزار خواهد کرد.