سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

درگيري لفظي رئیس جديد بند ۴ زندان گوهردشت كرج با معلم زنداني رسول بداقي

سه شنبه, 09 دی 1393 19:27
رسول بداقي
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 9 دي 93: بنا به گزارشات دريافتي امروز سه‌شنبه ۹ دیماه فردی كه ”گرامی” ناميده ميشد، از سالن ۱۲ زندانیان سیاسی زندان گوهردشت كرج بازدید کرد. گزارشات حاكي از اين است كه رفتارهای خشن و تهدید آمیز اين فرد اعتراض گسترده زندانیان سیاسی را برانگیخت.

هنگامي كه معلم زندانی رسول بداقی اين فرد را ديد رو به او گفت: «در خرداد سال ۹۰ که در انفرادی بودم یادت هست که آب خوردن را بر من قطع کردی و تا چند روز مرا تشنه و گرسنه در سلول انفرادی نگهداشتی. تو شکنجه‌گر ضدبشر هستی».
اين فرد در پاسخ گفت: ”من هرگز عذرخواهی نخواهم کرد.”
رسول بداقی در جواب چنين پاسخ داد : «از یک شکنجه‌گر و مزدور بیش از این توقعی نیست ولی مطمئن باش انتقام آن کارت را می‌گیرم چون تو مثل یزید و خیلی بدتر از او هستی. دیگر دوران شکنجه‌گری تو به پایان رسیده منتظر باش که عواقب آن را ببینی».
گفتني است بدنبال اين سخنان و ديدن واکنش اعتراضی ساير زندانیان سیاسی، اين فرد كه براي خودنمايي به بند آمده بود با سرافكندگي سالن زندانیان سیاسی را ترک کرد.
لازم به یادآوری است گرامی پیش از این رئیس سلولهای انفرادی بند ۱ که از شکنجه‌گاههای زندان گوهردشت کرج می‌باشد بوده است. وي در این سلولهای انفرادی زندانیان سیاسی و عادی را با شیوه‌هایی وحشیانه و غير انساني مورد آزار و شكنجه قرار می‌داد. گفته ميشود هدف جمهوري اسلامي از گماردن او به عنوان رئيس بند زندانیان سیاسی نگهداری می‌شوند، افزايش فشار بر روي زندانیان سیاسی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر