حساب بانکی باشگاه پرسپولیس تهران روز شنبه ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۴ در حالی که در آن دويست و شصت و هشت ميليون و نهصد هزار تومان وجود داشت ، از سوی مقامات بانکی ایران بلوکه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس پس از درگیریهای به وجود آمده میان کشتی گیران عضو تیم باشگاه پرسپوليس و توقیف اموالی از باشگاه انجام شد که هفته گذشته صورت گرفت، با درخواست کشتی گیران و پيگيری های نماينده تام الاختيار آنها، تنها حساب باشگاه پرسپوليس بلوکه شد.
پرسپولیس یکی از باشگاه های بزرگ ورزشی تهران است. این باشگاه تیم های حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی دارد که حضوری قوی در لیگ های باشگاهی ایران دارند. تیم کشتی پرسپولیس یکی از فعال ترین تیم های این رشته ورزشی در پایتخت ایران است.

بر اساس این گزارش، مسئولان باشگاه قرمزپوشان، براي پرداخت پول به بازيکنان در اين چند وقت دچار دردسر شده اند و با این اتفاق مشکلات جديدی در انتظار پرسپوليسي ها خواهد بود.

گفته می شود که حساب باشگاه پرسپوليس که با مشکلات فراوانی افتتاح شده بود ، دويست و شصت و هشت ميليون و نهصد هزار تومان موجودی داشت.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این مورد هیچ گونه اطلاع رسانی نکرده و تنها خبر منتشر شده روز شنبه را به تمرینات صبح تیم فوتبال قرمزپوشان اختصاص داده است.