پنجشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۳

خامنه ای: برخی دستان می خواهد همان جریانهای غربزده امور کشور را به دست گیرند



6:16:46 AM 1393/5/2
خامنه‌ای، حسن روحانی، رفسنجانی
خامنه ای، حسن روحانی، رفسنجانی


خامنه ای ولی فقیه ارتجاع شب گذشته طی سخنانی برای تصفیه حساب با باند رفسنجانی ـ روحانی که خواستار آویختن به دامان آمریکا برای حل بحرانهای خفه کننده رژیم هستند گفت: «شعارهای ضد آمریکایی و ضد غربی و ضداستکباری که در کشور شنیده می شود ناظر به حقیقت و واقعیت وجودی آمریکاست اما برخی به غلط تصور می کنند که این شعارها، کاری تعصب آمیز و بدون منطق فکری است.. نگاه ضد آمریکایی و ضدغربی در ایران، یک نگاه عقلانی و متکی بر تجربه و محاسبه صحیح است».

خامنه ای که در جمع ایادی رژیم در دانشگاهها سخنرانی می کرد، با ابراز نگرانی از این که افسار حکومت از دستش خارج شود، گفت: «هدف اساسی دشمن، ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی ماست چرا که اگر یک نظام محاسباتی دچار اختلال شود حتی با داده های صحیح، خروجیهای غلط می دهد و تجربه ها نیز به درد او نمی خورد. برخی دستان می خواهد همان جریانهای محقر غربزده بار دیگر امور کشور را به دست گیرند که باید در مقابل این حرکت، ایستاد و این ایستادگی، کاملاً صحیح و عقلانی است».
خامنه ای در این سخنرانی با اشاره به اوضاع فلسطین نتوانست غیظ و کین خود را نسبت به رهبر تاریخی مردم فلسطین یاسر عرفات پنهان کند و او را مورد هتاکی و اهانت قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر