پنجشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۳

بابابزرگ من خیلی باهوش بود!



بعد از متصف کردن امام به فرد با هوش اطلاع رسید که انجمن تیزهوشان جهان اعلام انحلال کرده و کسانی که دارای آی کیوی بالا هستند از این که با هوش خوانده شوند اظهار انزجار کرده‌اند. وقتی با سخنگوی انجمن تماس گرفتیم و علت را جویا شدیم وی اظهار داشت که ما جلوی در و همسایه آبرو داریم و نمی‌خواهیم مردم با قیاس خود آبروی ما را ببرند...
به گزارش بخش تجزیه و تحلیل اخبار سایت خودنویس٬ نعیمه اشراقی٬ نوه‌ی راحل اول٬ در گفت‌وگویی با «تماشاگران امروز» اظهار داشته است که امام خمینی فردی بسیار باهوش بود چرا که به جای داشتن خشک‌شویی٬ یک انقلاب به راه انداخت و دنیا را به هم زد.
ناظران بر این عقیده‌اند که این سخن نعیمه اشراقی کاملا منطبق با واقعیت است چرا که به هم ریختن کل دنیا نیاز به هوش بسیار زیاد دارد. این ناظران معتقدند که چه کسی جز امام خمینی می‌توانست با هوش زیادش هر چه گروه و حزب در ابتدای انقلاب بود را قلع و قمع کند؟ چه کسی جز او می‌توانست با تایید اشغال سفارت آمریکا روابط دو کشور را مثل آب خوردن تیره و تار سازد؟ چه کسی جز او می‌توانست جنگی را که می‌شد دو ساله تمام‌اش کرد تا هشت سال کش بدهد و دست آخر جام زهر سر بکشد؟ چه کسی می‌توانست با فتوای قتل سلمان رشدی٬ به فروش باور نکردنی کتاب آیات شیطانی یاری برساند و سوالات دیگری از این قبیل.
همین ناظران بر این اعتقادند که اگر امام این نوه ی باهوش را نداشت مردم از کجا به هوش امام پی می‌بردند. هوش امری ارثی ست و معلوم است که نوه از پدر بزرگ آن را به ارث برده است.
از سوی دیگر صنف خشک‌شویی‌داران کشور طی یک نامه سرگشاده اعتراض خود را به سخنان نعیمه اشراقی ابراز داشتند. آن‌ها در این نامه نوشتند که: شما مطمئن باشید اگر ما جای حضرت امام می‌بودیم٬ می‌توانستیم همان گلی را که ایشان بر سر مردم ایران زد بزنیم و خیلی هم بهتر. اتفاقا از هوش و فراست زیاد ماست که جای امام نبودیم و نیستیم چرا که اتو زدن پیراهن مردم را به تصمیم‌گیری‌هایی که منجر به کشته و مجروح شدن صد ها هزار نفر شده است ترجیح می‌دهیم. ضمنا ما با فتوشاپ لباس به تن بچه‌مان نمی کنیم بل که لباس واقعی مردم را برای‌شان می‌شوییم و آماده‌ی پوشیدن می‌کنیم. کارشناسان رسانه‌ای بر این باورند که قسمت آخر نامه٬ تیکه‌ای‌ست که به خانم اشراقی برای جعل لباس بر تن دخترش انداخته شده است.
بعد از متصف کردن امام به فرد با هوش اطلاع رسید که انجمن تیزهوشان جهان اعلام انحلال کرده و کسانی که دارای آی کیوی بالا هستند از این که با هوش خوانده شوند اظهار انزجار کرده‌اند. وقتی با سخنگوی انجمن تماس گرفتیم و علت را جویا شدیم وی اظهار داشت که ما جلوی در و همسایه آبرو داریم و نمی‌خواهیم مردم با قیاس خود آبروی ما را ببرند.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد./
کد خبر: ۳۳۷۸۲۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر