شنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۳

لوازم آرایش مسافران هواپیمای سقوط‌کرده در اینستگرام دختر جدایی‌طلب طرفدار روسیه

شنبه 26 جولاي 2014 - 4 مرداد 1393

● اخبار ایران و جهان
+ 0
رای دهید
- 9


تقاطع: یک زن طرفدار روسیه در منطقه‌ی تحت کنترل جدایی‌طلبان در شرق اوکراین، تصاویری از خود را با آرایش صورت در صفحه‌ی اینستگرامش قرار داد و نوشت که لوازم آرایشش از محل سقوط هواپیمای ام.اچ.۱۷ (MH17) خطور هوایی مالزی برداشته شده است.

به گزارش “تقاطع” و به نقل از “نیویورک‌پست”، اکاترینا پارخومنکو با پُست کردن یک “خط چشم” دزیده شده نوشت: «خط چشم از هلند، یا از روی “زمین”. فکر کنم می‌دانید منظورم چیست.»

هرچند او ساعاتی بعد حساب کاربری‌اش را به کل بست اما اطلاعات منتشر‌شده از وی حاکی از آن است که “پارخومنکو” در شهر “تورز” که محل سقوط تراژدیک پرواز مالزیایی در اثر اصابت موشک شورشیان است، زندگی می‌کند.

او که در صفحه‌ی اینتستگرامش خود را یک «جدایی‌طلب» معرفی کرده بود، اعتراف کرده بود که خودش این «خط چشم» را شخصا از محل حادثه برنداشته بلکه از یک «دوست آشنا» آن را گرفته است.

اقدام این دختر زیبارو طرفدار روسیه، خشم شدید شماری از کاربران اینستگرام را برانگیخت. آن‌ها این عکس‌ها را «مشمئز‌کننده» و «وحشتناک» خوانده‌اند.

گفتنی است در اثر سقوط هواپیمای ام.اچ.۱۷ در روز ۱۷ جولای (۲۶ تیر)، تمامی ۲۹۸ مسافر و خدمه‌ی آن کشته شدند. این پرواز از مقصد آمستردام در هلند به سوی کوالالامپور در مالزی در حال پرواز بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر