شنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۳

طنز ..........جالب

ترجیح زنان در غرب خوابیدن با سگ‌ است

محمد محب علی

امروز دست برگشت٬ اون‌هم توسط یه روحانی٬ یه آخوند٬ زندگی منو نجات داد. داشتم صفحات اخبار داخل کشور رو می‌خوندم یه خبر دیدم باقلوا. خبر اینه اصلش: «مهدی بیاتی، مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا» مدعی شد که ۶۰ درصد زنان در غرب «هم‌خوابگی با سگ» را به هم‌بستری با مردان ترجیح می‌دهند! و در جامعه‌ای که دیدن موی زن سبب «تحریک» مردان نشود، مرد نمی‌تواند به راحتی از همسر خود لذت ببرد.»
خیلی شنیدم از این و اون که این آخوندا به‌درد نمی‌خورن! البته به‌درد من در یک مورد خوردند اون‌هم چه به‌درد خوردنی یعنی در حد تیم ملی آلمان.
آقا ما یه سری دوست کله زرد چشم آبی داریم که هی سربه‌سر ما می‌ذاشتن و من ایرانی با ۶هزار سال سابقه تمدن رو دست می‌انداختن. از اخطار این بابا کفاشیان در مورد توبیخ عوض کردن پیرهن تیم ملی گرفته تا گرفتن یه سری جوون سر آهنگ هپی٬ اعدام و تحریم و خلاصه از ٧ صبح تا ١١ شب این جماعت به دنبال آزار من بودن. هر چی بهشون می‌گم آخه شما که اجدادتون ...لااله‌الاالله.
تا این‌که امروز دست برگشت٬ اون‌هم توسط یه روحانی٬ یه آخوند٬ زندگی منو نجات داد. داشتم صفحات اخبار داخل کشور رو می‌خوندم یه خبر دیدم باقلوا. خبر اینه اصلش:
«مهدی بیاتی، مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا» مدعی شد که ۶۰ درصد زنان در غرب «هم‌خوابگی با سگ» را به هم‌بستری با مردان ترجیح می‌دهند! و در جامعه‌ای که دیدن موی زن سبب «تحریک» مردان نشود، مرد نمی‌تواند به راحتی از همسر خود لذت ببرد.»

ما هم بی‌جنبه تلفونو گرفتیم دست‌مون٬ زنگ زدیم به هر چی اسم خارجیه تو تلفن همراهمون٬ خبر رو ترجمه کردم براشون. طرف اگه مرد بود بهش هشدار دادم که فلانی سگت شده هوووت. اگه زن هم بود٬ توصیه و ارشاد که آخه آبجی من این چه کاریه می‌کنی؟ مرد ترجیح نمی‌دی٬ دیلدویی٬ و آلت پلاستیکی چیزی آخه٬ سگ بدبختو چرا....
خلاصه این‌ها موندن که من عقلم کمه یا این آخونده منبع خبر. ما رو بگو با ٦ هزار سال تمدن پا شدیم اومدیم این‌جا قاطی این جماعت سگ‌‌باز(سگ باز٬ نه اونی که سگ نگه می‌داره‌ها٬ سگ‌باز بر وزن بچه‌باز و خانم‌باز و هوس‌باز).
نه این‌که حالا خودم بعد کلی سال تو خارج نفهمیده بودم‌ که این‌ها سگ زیر لحاف دارن‌٬ خودم هم یه بوهایی برده بودم اما چون قوه بیانم خوب نبود این آقا آخونده قشنگ حق مطلب رو ادا کرده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر