دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۴

#ایران#iran# فراخوان ژان فرانسو لوگاره شهردار منطقه ۱ پاریس به تظاهرات «نه به روحانی»

تاريخ: PM 6:13:20 1394/11/5

فراخوان ژان فرانسو لوگاره شهردار منطقهٴ 1 پاریس به تظاهرات «نه به روحانی»



 
ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس، با صدور اطلاعیه‌یی، ضمن حمایت از کارزار «نه به اعدام» در ایران و «علیه افراط‌گرایی تحت نام اسلام»، به شرکت در تظاهرات علیه حضور آخوند روحانی که روز 28ژانویه در میدان دان فر روشرو پاریس برگزار می‌شود، فراخوان داد:

اطلاعیه شهردار منطقه 1 پاریس: فراخوان به شرکت در تظاهرات «نه به روحانی» در پاریس

به کارزار «نه به اعدام در ایران و علیه افراط‌گرایی تحت نام اسلام» بپیوندید

در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده حسن روحانی به فرانسه در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۶ ٬ من برای همبستگی با کارزار «نه به اعدام در ایران و علیه افراط‌گرایی تحت نام اسلام» فراخوان می‌دهم.

من همچنین همه شما را به شرکت و اعلام حمایت از گردهمایی و تظاهراتی که به همین منظور در روز ۲۸ ژانویه در پاریس برگزار می‌شود فرا می‌خوانم.

من عمیقاً نگران افزایش بی‌سابقه اعدامها در ایران هستم. بیش از ۲۰۰۰ نفر از اوت ۲۰۱۳، زمانی‌که روحانی قدرت را در دست گرفته، اعدام شده‌اند. ۷۱ شهروندان پناهنده در کمپ لیبرتی در عراق توسط عوامل رژیم ایران کشته شده‌اند.

در ماه گذشته بیش از ۳۰۰ تن از شهرداران فرانسوی با امضای بیانیه‌یی خواستار توقف اعدام در ایران شدند و من از رئیس‌جمهور فرانسوا اولاند می‌خواهم که رابطه با (رژیم) ایران را منوط به قطع اعدام در ایران و احترام به حقوق‌بشر کند.

ژان فرانسوا لوگاره
شهردار منطقه یک پاریس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر