شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران#iran# دوازده روز بی خبری از وضعیت علیرضا منصوری

دوازده روز بی خبری از وضعیت علیرضا منصوری 
 30.1.2016
 
خبرگزاری بام– علیرضا منصوری (هادی) فرزند پیروز منصوری در حالی دوازدهمین روز بازداشت خود را سپری می کند که خانواده وی از وضعیت و محل نگهداری او کماکان بی خبر هستند.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ علیرضا منصوری فرزند پیروز منصوری از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر است که روز ۲۹ دی ماه با یورش ماموران اطلاعات به محل کارش بازداشت و به زندان اوین منتقل شده است.
علیرضا از اعضای خانواده های مجاهدین ساکن لیبرتی است که طی این یورش تمامی لوازم او از جمله موبایل، کامپیوتر و کتاب هایش را ضبط و با خود برده اند. خانواده منصوری چندی پیش اعلام کردند که بارها به مراجع قضایی مراجعه کرده اند اما تا امروز هیچگونه اطلاعی از محل نگهداری و شرایط سلامت او توسط مقامات اعلام نشده و آنها نگران وضعیت وی هستند.
علیرضا منصوری متاهل و دارای یک فرزند ۱۸ ماهه است و به گفته نزدیکان آنها؛ همسر او بعد از این بازداشت در شرایط روحی بدی قرار گرفته است. خانواده منصوری اعلام کردند علیرضا تا به امروز هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشته و تنها به دلیل آنکه پیگیر وضعیت پدر خود بوده است بازداشت شده است و بازداشت علیرضا در جهت تحت فشار قرار دادن پدر این خانواده، پیروز منصوری است که در هشتمین سال بازداشت خود در زندان رجایی شهر همچنان بر مواضع سیاسی خود باقی مانده است.
محمد علی (پیروز) منصوری از زندانیان دهه ۶۰ است که پس از شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ در شهریور ماه ۱۳۸۶ دستگیر شد و توسط قاضی صلواتی به ۱۷ سال زندان، تبعید به زندان رجایی شهر کرج و ۱۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده بود.
نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر