جمعه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# حسین زمان: میلیارد میلیارد از جیب این مردم مظلوم، توسط مسئولین نظام به سرقت می‌رود رگ غیرتشان ورم نمی‌کند



 
 
 29.1.2016
 
 
خبرگزاری بام– حسین زمان هنرمند و خواننده مشهور ایرانی در نامه‌ای با داعشی مسلک خواندن مهاجمین به فاطمه معتمد آریا نوشت: این همه غارت و چپاول و دزدی و جنایت در لباس دین و مذهب و شریعت رخ می‌دهد، میلیارد میلیارد از جیب این مردم مظلوم، توسط مسئولین نظام به سرقت می‌رود، انسان‌های بیگناه به جرم ابراز عقیده سال‌ها را در حبس و حصر از همه حقوق انسانی محروم می‌شوند، رگ غیرتشان ورم نمی‌کند و یک کلمه اعتراضی از دهانشان خارج نمی‌شود ولی به بهانه حضور یک بانوی هنرمند در شهر کاشان جامه بر تن می‌درند و قداره کشی می‌کنند.
متن کامل نامه به شرح زیر می‌باشد:

این قصه اهانت و حرمت شکنی در حق هنرمندان خاتمه ندارد. جماعت بی هنر و هنر ستیز به هر بهانه‌ای و در هر فرصتی چنگ و دندان نشان می‌دهند و به وحشی‌گری‌هایشان ادامه می‌دهند و هنرمندان ارزشمند این آب و خاک را آزار می‌دهند و دریغ از دفاع مراجع مسئول از حقوق هنرمندان مظلوممان.

یکشنبه این هفته مردم کاشان شاهد تعرض عده‌ای بی فرهنگ داعشی مسلک به یکی از ارزشمند‌ترین بازیگران کشورمان بودند. با وحشی‌گری تمام مقابل سینمای محل نمایش فیلم ” یحیی سکوت نکرد “، به خانم فاطمه معتمد آریا حمله ور شده و به این بانوی هنرمند اهانت کرده‌اند و به حضور او در شهر کاشان معترض شده‌اند.

 امام جمعه این شهر از حضور این هنرمند باسابقه و محبوب ملت بعنوان مصیبت یاد می‌کند و آن را اتفاقی می‌داند که جا دارد به مناسبت آن عزای عمومی اعلام شود. این اقدامات نفرت انگیز و این موضع گیری نامعقول و زشت و غیر اخلاقی یک امام جمعه نباید بی پاسخ بماند. امثال فاطمه معتمد آریا سرمایه‌های هنری این کشورند و توهین به ایشان توهین به فرهنگ و هنر یک ملت است .

این‌ همه غارت و چپاول و دزدی و جنایت در لباس دین و مذهب و شریعت رخ می‌دهد، میلیارد میلیارد از جیب این مردم مظلوم، توسط مسئولین نظام به سرقت می‌رود، انسان‌های بیگناه به جرم ابراز عقیده سال‌ها را در حبس و حصر از همه حقوق انسانی محروم می‌شوند، رگ غیرتشان ورم نمی‌کند و یک کلمه اعتراضی از دهانشان خارج نمی‌شود ولی به بهانه حضور یک بانوی هنرمند در شهر کاشان جامه بر تن می‌درند و قداره کشی می‌کنند .
جا دارد همه هنرمندان واقعی، سازمان‌های هنری و وزارت ارشاد رسما در مقابل این وحشی‌گری بایستند و انزجار خود را اعلام نمایند.
اینجانب ضمن ابراز ارادت قلبی‌ام به فاطمه معتمد آریا، بانوی بزرگ سینمای ایران اقدامات صورت گرفته در کاشان را غیر انسانی و غیر اخلاقی می‌دانم و مراتب اعتراض خود را اعلام می‌نمایم .


کیوان شکوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر