یکشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۴

#ایران#iran# دهم بهمن تولد شهید راه آزادی اشکان سهرابی


عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏

خبرگزاری قاصدان آزادی: اشکان سهرابی در روز شنبه ۳۰ خرداد ۸۸ بر اثر اصابت سه گلوله به سینه‌اش به شهادت رسید.

 خواهر اشکان دربارهٔ ماجرای قتل و آخرین دیدار با برادرش چنین گفته است:

"من به همراه مادرم در منزل بودیم. اشکان تازه از دانشگاه برگشته بود. به ما گفت مردم در خیابان‌ها در حال تظاهرات هستند و همه جا آتش گرفته است. گفت که با زحمت به منزل رسیده است و نیروهای گارد ویژه همهٔ خیابان‌های اطراف را بسته‌اند و مردم را متفرق می‌کنند. مادرم از من خواست که مانع ازبرگشتن اشکان به خیابان شوم. من هم تمام تلاشم را کردم که حواس اشکان را به مسائلی غیر از خیابان بکشانم اما شلوغی‌های خیابان ما هرلحظه بیشتر می‌شد. مردم به کوچه‌ها و منازل پناه می‌بردند. صدای شعارهای مختلفی را می‌شنیدیم و صدای تیراندازی و بوی گاز اشک آور همه جا را گرفته بود. از اشکان خواستم که به خیابان نرود. اما او آخرین حرفش را به من زد و از خانه خارج شد: «نگران نباش، بر می‌گردم."
اشکان در قطعهٔ ۲۵۷ بهشت زهرا، ردیف ۵۰، شماره ۱۹ به خاک سپرده شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر