سه‌شنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۴

#ایران#iran# ژنرال هیوشلتون: رژیم ایران، مدراسیون در حرف، افراط گرایی در عمل

تاريخ: AM 9:38:38 1394/11/6

ژنرال هیوشلتون  رژیم ایران، مدراسیون در حرف، افراط گرایی در عمل


 
 
ژنرال هیو شلتون رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه واشینگتن تایمز، رژیم ایران را منبع ترور و فرقه‌گرایی توصیف کرد که منطقه خاورمیانه را در یک مار پیچ فزاینده مرگ قرار داده است.
ژنرال هیو شلتون در مقاله‌یی با عنوان ”رژیم اسلامی! نشان‌دهنده مدراسیون در حرف و افراط گرایی در عمل“که در روزنامه واشینگتن تایمز درج شده نوشت: ”- تنها چالش بزرگ استراتژیک آمریکا در 2016 رژیم جمهوری اسلامی است.
حتی با وجود آزاد کردن ملوانان آمریکا که آنها را اسیر کرده بود، این (رژیم) منبع ترور و فرقه‌گرایی باقی می‌ماند امری که این منطقه را در یک مارپیچ فزاینده مرگ قرار داده است…“
رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا، سیاستهای مماشات جویانه کشورهای غربی و آمریکا را در قبال رژیم آخوندی مورد انتقاد قرار داد و و خواهان برقراری ارتباط با نیروهای اپوزیسیون ایرانی شد که به‌خوبی نوع مترقی اسلام را نمایندگی می‌کنند و بسیار مشتاقند تا با سایر مذاهب و عقاید جهان مدرن همزیستی داشته باشند.
 
وی افزود:”اپوزیسیون رژیم ایران توسط مریم رجوی رهبری می‌شود که مدتهای مدیدی است طرح 10ماده‌یی خود برای آینده کشورش، ارائه کرده است شامل اصولی هم‌چون انتخابات آزاد و عادلانه، برابری زن و مرد و جدایی دین از دولت.
جای تعجب است که دولتهای غربی شامل ایالات متحده به فاصله نگه‌داشتن با این اپوزیسیون ادامه داده‌اند و حتی، به حملاتی که به جامعه ایرانیان در تبعید در کمپ لیبرتی در عراق صورت گرفته، به دیده اغماض نگریسته‌اند.
 رژیم ایران از جمله روحانی باید به‌خاطر اعمالشان، در سطح داخلی و بین‌المللی به پای میز حسابرسی آورده شوند.“

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر