دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۹۴

#ایران#iran# روانسر/ جوانی که با گلوله‌ی پلیس زخمی شد، فوت کرد

روانسر/ جوانی که با گلوله‌ی پلیس زخمی شد، فوت کرد


25.1.2016

آژانس کُردپا: تلاش پزشکان جهت زنده‌نگه‌داشتن جوان کُرد در کرمانشاه بی‌فایده مانده و او ظهر امروز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، ظهر امروز پنجم بهمن‌ماه، حامد مظفری، جوان مصدوم ناشی از تیراندازی مأمور انتظامی روانسر، در بیمارستان "امام رضا"ی شهر کرمانشاه جان سپرد.

صبح روز گذشته درپی یورش نیروهای انتظامی به قهوه‌خانه‌ی این جوان ٢٢ ساله در شهرک صنعتی روانسر، وی با دستبند به زمین افکنده شد و سپس از ناحیه‌ی سر هدف تیر سلاح کمری واقع شد.

ساعاتی قبل خبرنگار کُردپا در روانسر به نقل از نزدیکان مقتول، اعلام کرد: حامد متأسفانه ساعت ١٠ صبح امروز به دلیل وخامت حال، در بیمارستان امام رضای کرمانشاه از دنیا رفت.

وی در ادامه افزود: جسد حامد مظفری که از ورزشکاران مطرح شهر روانسر میباشد پس از تشریفات قانونی به زادگاهش انتقال و در آنجا با حضور صدها تن از شهروندان روانسری در آرامگاه "گل سفید" به خاک سپرده شد.

درباره‌ی پیگیری حادثه از سوی خانواده‌ی مظفری، گزارش ارسالی حاکی از ثبت شکایت توسط طاهر مظفری(پدر مقتول) در مراجع قضایی روانسر می‌باشد.

همچنین منوچهری نماینده روانسر در مجلس طی تماسی با استاندار کرمانشاه خواستار احقاق حقوق شهروندی در این باره شد.

عصر روز گذشته نیز  بسیاری از شهروندان خشمگین بهمراه خانواده و بستگان حامد مظفری در مقابل فرمانداری دست به اعتراض زدند.

کُلت‌کشی مأمور انتظامی اهل کرمانشاه (قیسوندی) در حالی صورت می‌گیرد که بنابه تبصره ٣ ماده ٣ قانون بکارگیری اسلحه از سوی نیروهای نظامی حکومت اسلامی ایران، نیروهای نظامی به هیچ شیوه‌ای نمی‌توانند برای اولین بار "فرد و یا افراد متهم" را هدف شلیک مستقیم قرار دهند.

لینک مرتبط:
کُلت‌کشی پلیس روانسر یک قربانی داشت


29408.jpg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر