پنجشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۳

دادگاههای سپاه و اطلاعات آخوندی علیه مجاهدین

9:14:28 AM 1393/5/2
نخستین پاتک ابلهانه ولی‌فقیه ارتجاع در برابر گردهمایی کوبنده مقاومت ایران
نخستین پاتک ابلهانه ولی فقیه ارتجاع در برابر گردهمایی کوبنده مقاومت ایران


خبرگزاری سپاه قدس خامنه ای از نخستین پاتک ابلهانه ولی فقیه ارتجاع در برابر گردهمایی کوبنده مقاومت ایران و درخواستهای فزاینده برای محاکمه بین المللی سران رژیم خبر داد. به نظر می رسد نمایشگاههای کتاب و شوهای تلویزیونی و به کار گرفتن مستخدمان و مزدوران و سایتهای مختلف علیه مجاهدین و مقاومت ایران به جایی نرسیده و سرکرده ارتجاع حاکم را به چاره جویی جدیدی برانگیخته است.

خبرگزاری سپاه قدس در روز 24تیر اعلام کرد: ”دادگاههای مردمی منافقین در سراسر کشور اجرا می شود ”

خبرگزاری تسنیم: در برنامه ریزی اولین دادگاه تلاش شد نقش آفرینی سازمان در سه برهه، پیش از انقلاب، دوران جنگ و پس از انقلاب بررسی شود که الحمدلله نیز مباحث جالبی در آنجا مطرح شد. به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری تسنیم، اولین دادگاه مردمی سازمان مجاهدین، چندی پیش به همت دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. گفته می شود چنین دادگاههایی با محوریت جنایات و ترورهای مجاهدین قرار است به صورت فراگیر در سطح دانشگاههای کشور برگزار شود. در این راستا گفتگویی صورت دادیم با دبیر اجرایی اولین دادگاه مردمی مجاهدین که برای اولین بار در طول تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد تا ضمن بیان ناگفته هایی از آن جلسه، برنامه های آتی گروهشان را جویا شویم.

دبیر اجرایی اولین دادگاه مردمی منافقین:
ایده راه اندازی دادگاه برای مجاهدین آن هم در فضای دانشگاه که کانون معرفتی جامعه است، از آن جایی به ذهنمان تداعی شد که در سالهای اخیر تلاشهای گسترده یی برای سیاسی جلوه دادن گروهک تروریستی مجاهدین در بیرون مرزهای ایران شکل گرفت. از طرفی تلاش مجاهدین برای مظلوم نمایی در فضای بین المللی با راه اندازی برنامه های نمایشی هم چون ایران تریبونال این سؤال را در ذهن متبادر می کرد که چگونه محاکمه و اعدام افرادی که در دهه 1360، از مسئولان گرفته تا مردم کوچه و بازار را به خاک و خون می کشاندند امروز بعد از دو دهه دستاویزی برای اتهام نقض حقوق بشر به جمهوری اسلامی و دفاع از تروریستها شده است؟

از این رو به همراه تعدادی از دانشجویان باانگیزه و انقلابی تصمیم گرفتیم پاسخی درخور به اقدامات مجاهدین بدهیم. در برنامه ریزی اولین دادگاه تلاش شد نقش آفرینی سازمان در سه برهه، پیش از انقلاب، پس از انقلاب و دوران جنگ به طور ویژه، بررسی شود که الحمدلله مباحث جالبی نیز در آنجا مطرح شد.

از سوی دیگر مسأله ای که ما با آن مواجه شدیم استقبال عجیب رسانه ها از این دادگاه بود... از این حیث تیم دانشجویی برگزار کننده جلسه تصمیم گرفت با نگارش طرحی جامع و بهره گیری از همه ظرفیتهایی که اعلام آمادگی کرده اند کار را پیش ببرد. اکنون بحمدالله طرح تکمیل شده است و در این وقفه که ایجاد شد، هماهنگی های سراسری در کشور انجام شده و به زودی شاهد رسوایی گسترده مجاهدین در داخل و خارج کشور خواهیم بود. محتوای این جلسات نیز ان شاءالله به صورت محصولات مختلف از آثار مکتوب گرفته تا مستندات تاریخ نقلی، تهیه خواهد شد و نهایتاً شرح آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وزارت اطلاعات رژیم: سازمان منافقین و فرقه رجوی
خطر جدی برای نسل جدید می باشد
غرفه مجاهدین در نمایشگاه کتاب
وارد فضای مصلای بزرگ تهران که می شوی شور و غوغای عجیبی است. در فضای شبستان راهروهای مختلفی به چشم می خورد که ناشران مختلف کتاب های خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. هیاهوی عجیبی برپاست و اکثر افراد مشغول بازدید از غرفه ها و خرید کتاب مورد نظرشان می باشند. غرفه های مربوط به کتاب های آموزشی، رمان، هنر و موسیقی و کودکان و سر و صدای مسئولان غرفه ها که به معرفی کتابهای خود می پردازند. در حین قدم زدن در راهروهای شبستان فضا و نام غرفه ای توجه ام را به خودش جلب کرد، پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین، حس کنجکاویم برانگیخته شد، کمی جلوتر رفتم به کتابهای چیده شده روی میز نگاه کردم، اکثر کتابها مربوط به سازمان مجاهدین خلق که ما آنها را به نام منافقین می شناسیم بود، کتابهایی که بیشتر در مورد ماهیت اصلی این گروهک تروریستی بود.

از مسئول غرفه در مورد نام و ماهیت این غرفه سؤال پرسیدم و گفت:' ما پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین هستیم و رسالت اصلی ما این است که ماهیت گروهک تروریستی را برای مردم روشن کنیم، ما علیه تفکر نفاق و منافق و در راستای آن علیه گروهک تروریستی فعالیت می کنیم

شاید بسیاری از نوجوانان یا جوانهای ما از ماهیت واقعی این گروهک تروریستی بی خبر باشند و ناخواسته، خام این ظاهر فریبنده شوند. برای روشن شدن اذهان عمومی و همچنین پاسخ به برخی سوال ها که ممکن است ذهن هر مراجعه کننده ای را مانند من به خود درگیر کرده باشد، عده یی از جداشدگان از سازمان حضور داشتند و به پرسش ها پاسخ می دادند، کسانی که خود زمانی از این فرقه حمایت می کردند و پشت به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بودند امروز این جا بدون هیچ ترسی که در دلشان توسط رجوی ایجاد شده بود به سؤالات با صبر و حوصله پاسخ می دادند و به وضوح و روشنی اعلام می کردند که ما اشتباه کردیم و آن چیزی که به دنبال آن بودیم، به دست نیاوردیم و سالها اسیر فکر و ایده ای شدیم که جز پوچی چیزی نبود. سازمان و فرقه رجوی خطر جدی برای نسل جدید می باشد. دشمن همیشه دشمن است و نسل جدید می تواند از تبلیغات سوء؛ تأثیر پذیرد پس باید به جوانان هشدار داد که گول ظاهر فریبنده این فرقه ها را نخورند.

سپاه پاسداران ارتجاع: تنها دشمن ما در این مسیر سازمان منافقین هستند

بازپس گیری کلمه مقدس مجاهدین از اهدافمان است
پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به معرفی فعالیتهای خود پرداخته و مدیر فنی این سایت اهداف راه اندازی این پایگاه را روشن نمود.

حمید سپاس مدیر فنی پایگاه اطلاع رسانی در گفتگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس از فعالیتهای این پایگاه و آغاز به کار آن توضیح داد و گفت: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین از سال 1391 آغاز به فعالیت نموده که در راستای افشای ماهیت گروهها و فرقه های تروریستی و انحرافی با تولید تصویر، اینفوگرافی، فیلم با محوریت سایت مجاهدین فعالیت نموده است. پرده برداشتن از ماهیت منافق، روشهای فریب و معرفی فعالیتهای سازمان از جمله فعالیتهایی است که در این سایت انجام می دهیم. با استفاده از نقل خاطراتی از جداشدگان و خانواد ه های اعضای این سازمان به افشاگری می پردازیم... وی هدف اصلی این پایگاه را این طور عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی که برای فعالیت تعیین کرده ایم باز پس گیری نام مقدس «مجاهدین» است. مجاهدین گروهی هستند که در قرآن و در طول تاریخ به نیکی از ایشان یاد شده و مورد احترام واقع شده اند. متأسفانه غرب و شرق در سالهای اخیر سعی کرده اند این نام مقدس را از فرهنگ ما خارج کنند...

مدیر فنی این پایگاه اطلاع رسانی گفت: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین منبعی از فعالیتهای سازمان در جهان است، حامیان این سازمان را در این سایت معرفی نموده و با خاطرات، ویدئوها و یادداشتهایی که رنگ و بوی نفاق دارد را معرفی می کند.

سپاس در پایان با ذکر یک خاطره در طول فعالیت این پایگاه، عنوان کرد: در روز ۱۹/۰۶/۹۲ یک حمله سایبری علیه پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین صورت گرفت که در طول 24ساعت شش و نیم میلیون رکورد حمله به سایت ثبت شد و دو تا سه برابر این مقدار هم توسط فایروال ها دفع شد... . با پیگیریها و نامه های الکترونیکی که به دست ما رسید متوجه شدیم این حمله از سوی یک گروه مهاجم که در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند، صورت گرفته که اعلام داشتند این کار را به سفارش شخص انجام داده و تنها دشمن ما در این مسیر سازمان منافقین هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر