جمعه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۳

ژنرال مثقال البطيش النعيمي: همكاري مقاومت ايران و ارتش آزاد سوريه تهديدي براي رژيم هاي ايران و سوريه است

تاریخ ایجاد در 09 خرداد 1393
گفتگو سيماي آزادي با ژنرال مثقال البطيش النعيمي فرماندهي مشترك ارتش آزاد و انقلاب سوريه در داخل
همكاري مقاومت ايران و ارتش آزاد سوريه تهديدي براي رژيم هاي ايران و سوريه است
رژيم ايران به بقاي رژيم سوريه گره خورده و از خدا مي خواهيم  به زودي رژيم سوريه و در پي آن رژيم ايران سرنگون شوند
ژنرال مثقال البطيش النعيمي
در ابتدا ازسوي انقلابيون با شرف سوريه درود مي‌فرستم به شما و به مردم آزاده ايران به مردم تحت ستم ايران و به همه خلقهاي منطقه،
و درود مي‌فرستم به شما كاركنان تلويزيون و همه كساني كه در اجرا و پخش اين مصاحبه شركت دارند.
ما در حاليكه قلبهايمان با شما است، منتظر بوديم منتظر اين ديدار بوديم و ما به اين ديدار كه بيان كننده عمق برادري و همكاري بين دو خلق تحت ستم است افتخار مي‌كنيم، خلق‌هايي كه از رژيم جنايتكار آخوندي حاكم بر ايران و رژيم سوريه كه مردم را به نابودي كشانده و سرمايه هاي مردم را براي ظلم و سركوب بيشتر به سرقت برده، رنج كشيده و رنج مي‌كشند.
من شخصا از طرف خودم و از سوي ارتش آزادي سوريه و همه انقلابيون آزاده، از همه كساني كه در ترتيب دادن اين ديدار كه سنگ بناي همكاري‌ها در آينده براي افشاء اعمال جنايتكارانه رژيم عليه مردم ايران و رژيم ديكتاتور سوريه است تشكر و قدرداني مي‌كنيم، رژيمي كه ثروت مردم را به سرقت برده تا منطقه را بي ثبات كند.
در رابطه با تأثيرات و بازتاب‌هاي اين ديدار در داخل، همه، همه گروههاي اپوزيسيون از اين ديدار  صحبت مي‌كنند و بسيار خوشحال هستند و ما آرزوي همكاري بيشتري مي‌كنيم ما بسيار خوشحال هستيم و آرزومنديم كه فعاليت‌ها باشدت بيشتري ادامه يابد و ديدارهاي بيشتري صورت بگيرد و هماهنگي ها صورت گيرد تا بتوانيم در نهايت به آزادي خلقهايمان در ايران و سوريه دست يابيم.

هرگز امكان ندارد كه باطل و حق با هم يك جا جمع شوند ما بر حق هستيم ما مردم سوريه تحت ستم هستيم و مردم ايران تحت ستم هستند و اين ديدار يك سيلي به شمار مي رود و آنها طبيعتا ما را تروريست توصيف مي‌كنند و مي‌دانند هر هماهنگي و همكاري بين مقاومت ايران و ارتش آزادي سوريه يك تهديد براي آنهاست، بقا رژيم ايران به بقا رژيم سوريه گره خورده است. از خدا مي‌خواهيم  به زودي رژيم سوريه و در پي آن رژيم ايران سرنگون شوند.
آنها ميدانند اين ديدار موجوديت آنها را تهديد مي كند
وقتي كه اين دوستي را بين مقاومت ايران و انقلاب سوريه ببينند، طبيعي است كه موجوديت خود را در تهديد ببينند. در حاليكه خودشان تروريست هستند و همه مردم دنيا اين را خوب متوجه شد ه‌اند.
ما انتظار داشتيم كه چنين عكس‌العملي نشان دهند آنها (رژيم) همه آزاديخواهان و همه كساني كه خواهان يك زندگي با كرامت هستند را تروريست توصيف كنند، خوب اين عادي است، درصورتي‌كه هيچ تروريستي در دنيا خطرناك‌تر از تروريسم رژيم ايران، و رژيم جنايتكار و شبه نظاميانش در لبنان، در يمن، در عراق و در سوريه نيست، رژيمي كه مرتكب اين جنايات در ايران مي شود.
و رژيم روحاني با لبخندي بر لب و در درون كينه توز  تلاش مي كند چهره رژيم را تغيير دهد كه از خميني و آخوندها در ايران به ارث برده است تلاش مي كند با لبخند دنيا را فريب دهد در حاليكه در يك سال گذشته اين طرح شكست خورده است بدليل جنايات بيشتر، و دخالت در امور سوريه و كشورهاي منطقه و نقش آن در عدم ثبات منطقه . به همين دليل هرگونه ديدار و ملاقاتي را كه ممكن است در آينده تهديدي برايش باشد، مورد انتقاد قرار مي‌دهد و به آن حمله مي‌كند.

به اين مناسبت، درودهاي خودم را به همه مجاهديني كه از اشرف به ليبرتي منتقل شدند، مي فرستم. كساني كه عليرغم كليه حمايتهاي بين المللي، در حق آنها جنايت شد. از آنها مي‌خواهم ثبات قدم داشته باشند و صبر پيشه كنند. براي اينكه نهايت اين صبر، حتما پيروزي خواهد بود. بدنبال آن، سلامها و درودهاي خودم را به جوانان و به مردم دوست و برادر در داخل ايران مي‌فرستم.  توجه داشته باشيد سرمايه هاي شما كجا مصرف مي شود ببينيد در حالي‌كه شما در داخل ايران در رنج و عذاب هستيد چگونه پولها و سرمايه‌هايتان به سرقت برده مي‌شوند تا در اجراي توطئه‌ها و جنايت‌هاي عليه ساير مسلمانان مورد استفاده قرار بگيرند. پيروز باد انقلاب ما
ما يك دشمن مشترك داريم و او سركوب كننده همه خلقهاست دشمن ما مشترك است، هدف ما رسيدن به آزادي است و زندگي در صلح و از خيرات منطقه بهره ببريم كه خداوند به ما ارزاني كرده است و به كينه توزان در ايران و سوريه  و عراق اجازه ندهيم اين سرمايه ها را نابود كنند و آنرا براي خريد سلاح و كشتار بي گناهان و سركوب مردم بكار گيرند 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر