جمعه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۳

نخبه بیسوادان نخاله نظام!



7:01:35 PM 1393/3/8
نخبه گان نظام
نخبه گان نظام

در جریان جنگ و جدال باندهای رژیم اخیراً معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان فاش کرد 3002 دانشجوی بورسیه ای که در دولت احمدی نژاد مشغول تحصیل شده اند برخلاف قانون و بدون آزمون پذیرفته شده اند.
رژیم آخوندی برای مقابله با دانشجویان آگاه و مبارز و تسلط سلطه شومش در دانشگاهها، پاسدارها و بسیجیها را به صورت سهمیه ای وارد دانشگاه می کند که همین 3002 به اصطلاح دانشجوی بورسیه یی نیز که بدون آزمون پذیرفته شده اند، در زمره به اصطلاح دانشجویان سهمیه ای رژیم هستند.
این افراد نورچشمی ترین نفرات نظام از میان بسیجیان و پاسداران و دیگر مزدوران، دژخمیان و آقازاده ها ی رژیم هستند.
در راستای دفاع از این پاسدار-بسیجیهای بورسیه یی است که کیهان ولی فقیه، معاون وزیر علوم و آموزش کابینه آخوند حسن روحانی را زیر ضرب قرار گرفته که چه کار به کار این بیچاره ها! داری و آنان کسانی هستند که از ”زندگی“ خود گذشته اند و به قصد خدمت به نظام اسلامی بدون آزمون وارد دانشگاهها و مقاطع آموزش عالی شده اند!
در جریان این جنگ وجدال باندی مشخص می شود که اضافه بر پاسدار ـ بسیجیان که سهمیه یی و بدون آزمون وارد دانشگاه می شوند و یا سایر ایادی رژیم که بدون آزمون در مقاطع عالی دانشگاهی ثبت نام می کنند، بسیاری از اقوام و فرزندان مهره های بالایی رژیم تحت عناوینی هم چون «بورسهای خانوادگی»، «بورسهای تشکلهای خاص» و «بورسهای آقازاده ها» بدون هیچ آزمونی میلیاردها تومان از اموال مردم را صرف هزینه به اصطلاح تحصیل خود در خارج کشور می کنند.
این آقازاده های دانشجو با گرفتن مدارک غیرمعتبر از دانشگاههای دست چندم آمریکا و اروپا به کشور برمی گردند، و سرنوشت آموزش عالی و دانشگاهها و بسیاری از مراکز حساس کشور را به دست می گیرند و این نخبه بیسوادان، مدیران عالی کشور در زمینه های مختلف می شوند.
افتضاح بی سوادی نخاله های نخبه نمای نظام آن چنان بالا گرفته که روزنامه های هر دو باند رژیم نتوانسته اند از کنار آن بگذرند و کیهان شریعتمداری در دفاع از همین دانشجویان بورسیه ای بدون آزمون، یقه معاون وزارت علوم دولت آخوند روحانی را گرفته که: ”عقده گشایی عده یی که قرار بود با کلید، قفل های زندگی مردم را باز کنند و مدعی بودند داسی برای درو ندارند تمامی ندارد و هر روز شکل تازه یی به خود می گیرد؛ با اظهارات معاون وزیر علوم، دور جدید اقدامات گروه های تندرو برای تسخیر دانشگاه و سیستم آموزش عالی آغاز شده است“.
در دفاع از همین نخبه نخاله های باند ولی فقیه است که کیهان ولی فقیه به وزارت علوم دولت روحانی هشدار می دهد که او هم نخاله پروری نکند: ”وزارت علوم اعتدال (!) بهتر است به جای درو کردن اساتید و دانشجویان (اساتید و دانشجویان باند خامنه ای) با داس سیاست بازی با سرنوشت و زندگی دانشجویان نخبه به عنوان مأمن جامعه دانشگاهی، برای علم و دانشگاه ارزش واقعی قائل شده و با سیاسی بازی، نخبه کشی و نخاله پروری نکند“.
ملاحظه می شود در فرهنگ آخوندی و در راستای منافع و جنگ باند ی، چطور کلمات مسخ و مفاهیم لوث می شود تا جایی که در فرهنگ مبتذل آخوندی ارزش نخبه و نخاله یکی و همطراز هم می شود.
در نظام ولایت فقیه وقتی به جای نخبگان واقعی مردم، پاسدار- بسیجیها از هر دو باند رژیم به عنوان ”نخبه“ وارد دانشگاهها می شوند و نهایتاً سرنوشت مردم، به دست آنها می افتد، طبیعی است که همین به اصطلاح نخبگان اضافه بر این که دستمایه ای برای جنگ وجدال باندی می شوند مورد تمسخر هر دوباند رژیم نیز قرار می گیرند و مفتخر به رتبه نخالگی نظام می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر