جمعه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۳

مانور سپاه در شاهو با مرگ یک شهروند کُرد همزمان شد+عکس


1393/03/09 - 2014/05/30 - 13:41 تهرانچاپکردن‌تعداد خوانندگان این مطلب15 اندازە فونت: اندازە فونت بزرگتر کن‌اندازە فونت کوچکتر کن‌‌

مانور سپاه در شاهو با مرگ یک شهروند کُرد همزمان شد+عکسآژانس کُردپا: انفجاری در ارتفاعات کوهستان شاهو در نزدیکی شهر پاوه، مرگ یک مرد ٣٣ ساله را درپی داشت.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، بامداد امروز، نهم خردادماه یک شهروند کُرد به نام پیمان پورحیدری فرزند وهاب بر اثر جراحات ناشی از یک انفجار، جان خود را از دست داد.

وی که از اهالی روستای "دلمرز" از توابع شهرستان سروآباد است، عصر روز گذشته بهمراه ٥ تن از دوستان خود از شهر پاوه به منظور تفریح و کوهنوردی راهی ارتفاعات شاهو شدند که شب‌هنگام دچار حادثه می‌شود.

20229.jpg
پیمان پورحیدری دارای همسر و دو فرزند
در این ارتباط خبرنگار کُردپا در پاوه با تأیید مرگ پیمان پورحیدری، اعلام کرد: صبح روز گذشته نیروهای نظامی سپاه در پاوه مانوری را در کوهپایه‌های شاهو انجام دادند.

گفته می‌شود انفجار به هنگام روشن‌کردن آتش توسط اعضای گروه کوهنوردی و ساعت ١٩ روی داده است.

گزارش ارسالی می‌افزاید: محل انفجار و مرگ جوان پاوه‌ای با مکان مانور نیروهای سپاه بسیاری نزدیک می‌باشند و شایعه ارتباط این انفجار و مانور سپاه را تقویت می‌کند.

همزمان یک شهروند بومی در منطقه به آژانس کُردپا گفت: "طی هفته‌های اخیر تحرکات نظامی سپاه در کوهستان شاهو به وضوح بیشتر گردیده و روزانه صدای انفجار مهمات به گوش می‌رسد".

کوهستان شاهو در عمق ٥٠ کیلومتری مرز ایران و اقلیم کُردستان واقع شده است.

تا لحظه‌ی انتشار این گزارش، نوع و چگونگی انفجار در" سیِ‌مله" شاهو به صورت دقیق و مشخص برای آژانس خبررسانی کُردپا نامعلوم می‌باشد.

شهروندی که بر اثر انفجار زخمی و بعدها به دلیل شدت جراحات و دوری از مراکز درمانی فوت کرد، دارای همسر و دو فرزند می‌باشد.
20231.jpg
20232.jpg
20230.jpg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر