پنجشنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۳

در دفاع از كارگران و زندانيان سياسى: شنبه ٣١ مه در فرانکفورت، اسلو، لندن، کلن، گوتنبرگ..

گوتنبرگ: در دفاع از کارگران زندانی
حکومت اسلامی شکننده تر از همیشه جنایت و سبعیت علیه جامعه و به خصوص زندانیان سیاسی و کارگران زندانی را افزایش داده است. بعد از حمله به بند ۳۵۰ و ضرب و شتم زندانیان سیاسی فشار رژیم بر کارگران زندانی و خانواده هایشان چند برابر از قبل شده است. بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و حقوق کودک را به سلول انفرادی بردند و حالا خانواده و دوستان او هیچ خبر ی از او ندارند و بسیار نگران وضعیت او هستند.
ازطرفی اعتراضات خانواده های زندانیان سیاسی و همینطور مبارزات گسترده و متحدانه مردم آزادیخواه در خارج از ایران عقب نشینی های زیادی را به رژیم تحمیل کرده است از همین روی لازم است مبارزه متشکل و متحد علیه رژیم در خارج از ایران را هرچه گسترده تر کنیم.
در اعتراض به زندانی کردن و سرکوب کارگران زندانی و زندانیان سیاسی در گوتنبرگ تظاهرات هایی بر گزار میکنیم و از همه شما مردم آزادیخواه دعوت می کنیم دراین تظاهرات ها شرکت کنید.
زمان:
شنبه ۳۱ می ۲۰۱۴ ساعت ۱۶ برونز پارکن
دوشنبه ۱ یولی ۲۰۱۴ ساعت ۱۷ برونزپارکن
برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۷۳۶۴۸۵۱۱۷ تماس بگیرید
حزب کمونیست کارگری ایران - گوتنبرگ
۲۸ می ۲۰۱۴


....................
فرانکفورت:
روز جمعه ٣٠ مه دانشگاه فرانکفورت از ساعت ١٢ تا ١٤
روز شنبه ٣١ مه در مرکز شهر فرانکفورت از ساعت ١٦ تا ١٨
Hauptwache
روز چهار شنبه ٤ یونی در مقابل ساختمان اتحادیه های کارگری
از ساعت ١٣ تا١٥
DGB Haus
............
ﺗﻆﺎﻫﺮاﺕ ﺭﻭﺯ ﺷﻨﺒﻪ ﺩﺭ اﺳﻠو ﺳﺎﻋﺖ 13 ﺟﻠﻮ ﺳﻔﺎﺭﺕ ﺭﮊﻳﻢ ﺟﺎﻧﻴﺎﻥ و ﺩﺯﺩاﻥ اﺳﻼﻣﻲ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﺸﻮﺩ و ﺳﺎﻋﺖ 14 ﺑﺎ ﺭاﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﻭﺯاﺭﺕ ﺧﺎﺭﺟﻪ ﻧﺮﻭﮊ اﺩاﻣﻪ ﻣﻲ ﻳﺎﺑﺪ . و ﺑﺎ ﺗﺠﻤﻊ و ﺳﺨﻨﺮاﻧﻴﻬﺎﻱ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭﺯاﺭﺕ ﺧﺎﺭﺟﻪ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﻣﻴﻴﺎﺑﺪ.
............
آکسیون در شهر لندن، روز شنبه ۳۱ می، ساعت ۳ تا ۴.۳۰ روبروی نشنال گالری
.............
فراخوان به تظاهرات در شهر کلن آلمان / کارزار پشتیبانی‌ از کارگران ایران
فراخوان به تظاهرات در شهر کلن آلمان
جمهوری اسلامی با حاکم کردن قوانین ضدّ کارگری بر زندگی‌ و معیشت کارگران هر روز فشار بیشتری را بر اکثریت مردم ایران تحمیل می‌کند
هم اکنون تعداد زیادی از کارگران و فعالین کارگری زندانی هستند و جعفر عظیم زاده رئیس هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران زیر فشار قرار گرفته که اتحادیه آزاد کارگران را منحل اعلام کند
برای کم کردن این فشارها و آزادی کارگران زندانی در صفی متحد اعتراض کنیم
ما از تمامی‌ آزادی‌خواهان در شهر کلن آلمان دعوت می‌کنیم هم صدا باهم علیه سیاستهای ضدّ کارگر جمهوری اسلامی اعتراض نمائیم و صدای کارگران ایران در خارج از کشور باشیم
آکسیون در شهر کلن آلمان ،روز شنبه ۳۱ می روبروی کلیسای دم ساعت ۴ تا ۵ عصر
کارزار پشتیبانی‌ از کارگران ایران
karzarpki@gmail.com

.......................
یک هفته در دفاع از كارگران و زندانيان سياسى ۲۸ مه تا ۶ ژوئن
زندان و زندانى به يكى از مهمترين رودرروئى جامعه ايران در تقابل با جمهورى اسلامى تبديل شده است. رژيم اسلامى، رژيم اقليت فاسد، در برابر هر اعتراض به حق مردم و كارگران ايران به آخرين ابزار خود كه همان بسيچ اوباشان، زندان وشكنجه است دست ميبرد.
پاسخ کوبنده خانواده زندانيان و مخالفین رژیم به حمله به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ عليه خود حکومت تبدیل شد. و تلاش حکومت برای جلوگیری از برپائی روز جهانی کارگر، ترس حکومت را ازاين رودرورئى علنى با جنبش كارگرى به نمایش گذاشت و ناتوانائى دستگاه سركوب را در مهار اعتراضات بیشتر عيان كرد.
هر تلاش حكومت براى استفاده از زندان و شكنجه بايد به ضد آن تبديل شود و تلاش ما در خارج از ايران برای پشيتبانى و بیرون آوردن كارگران زندانی و تمام زندانيان سیاسی از سیاهچال های حکومت بايد دو چندان شود. حمله به بند ۳۵۰ اوین زبونی و شکنندگی حکومت برای مردم بیشتر عیان شد. این حاصل مقاومت شجاعانه زندانیان، مبارزه مستمر خانواده هایشان و اعتراض جهانى بود.
اعتراض جهانى و متحد و یکپارچه ما در خارج کشور تاثیرگذارتر از همیشه است. جا دارد كه اجتماعات همبسته ما با جلب حمايت سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان در جهان٬ بى آبروئى جمهوری اسلامى را برسر در دولت هاى دنيا بكوند تا جرات نكنند كه با حكومت ديكتاتوى اسلامى در ايران مماشات كنند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری کلیه ایرانیان مقیم خارج و کلیه احزاب و سازمانهای اپوزیسیون را فرامیخواند که با پشتيبانى از يك هفته کمپین سراسرى از تاريخ ٢٨ مى تا ٦ ژوئن فعالیت خود را با همكارى و همبستگى برای آزادی کارگران دستگیر شده و در دفاع از زندانیان سیاسی و برای آزادی فوری آنها تشدید کنند و هر جا که حضور دارند به میدان بیایند.
کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و عقیدتی باید فورا و بی قید و شرط آزاد شوند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٢٦ مه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر