جمعه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۳

زندگی را با اجرای ۹ اپلیکیشن راحت‌تر کنید


پنج‌شنبه, می 29, 2014
برنامه‌های روزانه ما هر روز بیشتر می‌شود؛ کار، درس، خانواده و جمع‌های دوستان دیگر وقت چندانی برای ما باقی نمی‌گذارد اما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی، برنامه‌ریزی و کار‌ها را راحت‌تر کنید:
۱- Calm
اپلیکیشن "Calm" یادآوری می‌کند نیاز به استراحت و نفس تازه کردن دارید. عکس‌ها و موزیک آرامی برای زمان استراحتتان پخش می‌کند و قابل نصب بر روی "iOS" است.
calm1-640x359.jpg
۲- ۳۰/۳۰
برنامه ۳۰/۳۰ کمک می‌کند  تا برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید ۳۰ دقیقه تمرکز کنید و آن را به سرانجام برسانید و یپس ۳۰ دقیقه استراحت کنید. در واقع یک نوع تایمر است که کمک می‌کند تا کار‌ها را طبق برنامه پیش ببرید. این برنامه  قابل نصب بر روی "iOS" است.
303030-640x360.jpg
۳- Cal
این اپلیکیشن یک نوع تقویم شبیه تقویم گوشی‌ها است اما کاربردهای بسیاری دارد و به لیست تماس‌ها و اکانت‌های شبکه‌های اجتماعیتان نیز وصل می‌شود. این برنامه قابل نصب بر روی "iOS" و اندروید است.
calendar-640x360.jpg
۴-Solar
اپلیکیشن سولار صفحه نمایش زیبا و ساده‌ای دارد که وضعیت آب و هوا را در روز گزارش می‌کند و قابل نصب بر روی "iOS" و اندروید است.
solar-640x360.jpg
۵-iRecycle
این برنامه مکان‌هایی که می‌توانید زباله ‌ها را جدا کرده و پلاستیک و کاغذ، باتری، گوشی یا غیره را بازیاب کنید به شما نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید به دوستانتان هم نشان دهید که چه قدر به محیط زیست اهمیت می‌دهید. قابل نصب بر iOS و اندروید است.
recycle-640x360.jpg
۶-InstaSize
با این برنامه می توانید سایز عکس‌ها را تغییر دهید و حاشیه‌هایی که می‌خواهید را به آن اضافه کنید و در اینستاگرام بگذارید. این برنامه قابل نصب بر روی "iOS" و اندروید است.
instasize-640x360.jpg
۷- Romantimatic
این برنامه یادآوری می‌کند وقتی سخت مشغول کار هستید به کسی که دوست دارید پیام‌های عاشقانه بفرستید. این برنامه قابل نصب بر روی  "iOS" و اندروید است.
romantic-app.jpg
۸-RedLaser
این اپلیکیشن، قیمت‌های کالاهایی را که می‌خرید، ذخیره و با‌‌ همان کالا در فروشگاه دیگر مقایسه می‌کند. این اپلیکیشن قابل نصب بر  روی "iOS" و اندروید و گوشی‌های ویندوز است.
redlaser-640x360.jpg
۹-Pocket
روزانه چندین مطلب و مقاله جالب می‌بینید که وقت ندارید بخوانید. با کمک این برنامه لینک‌ها را ذخیره کنید و بعدا بخوانید. حتی وقتی به اینترنت وصل نیستید هم می‌توانید لیست را با خودتان به همراه داشته باشید.  قابل نصب بر  روی "iOS" و اندروید است.
منبع: مش‌بل

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر