شنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۳

یقه سفیدهای هرم بالایی قدرت در نظام ولایت

6:05:10 PM 1393/3/1
سران نظام فاسد ولایت فقیه
سران نظام فاسد ولایت فقیه


عنوان ”یقه سفید“ عنوانی است که این روزها نمایندگان مجلس رژیم به مهره های دانه درشت حکومتی می دهند که در اختلاس، دزدی، فساد مالی و... از هر گونه حسابرسی معاف هستند و با تکیه بر هرم بالایی قدرت، اموال مردم ایران را به جیب می زنند.
فساد مالی، اختلاس و دزدی اموال مردم اساساً ریشه در نظام سیاسی کشور دارد.
به دلیل نظام سیاسی فاسد است که دزدان اموال مردم به راحتی می توانند اموال مردم را غارت کنند.
دزدان اموال مردم به این دلیل در هرم بالایی رژیم حامی و طرفدار دارند، چون خود هرم بالایی قدرت نیز فاسد و دزد است.
ثروت 95میلیارد دلاری ولی فقیه از طریق کد یمین و عرق جبین به دست نیامده است و تا آنجا که مردم می دانند این ثروت نجومی و افسانه ای ارث خانوادگی نبوده که به ولی فقیه رسیده باشد.
جلسات مجلس ارتجاع طی روزهای 30 و 31اردیبهشت یک بار دیگر، صحنه اشاره نمایندگان رژیم به گوشه های از دزدیها و چپاول عناصر رقیب بود.
نماینده ای از مجلس رژیم فاسدان و غارتگران اموال مردم را ”یقه سفید“ ، ”اتوکشیده“ ، ”صاحب منصب“ و ”بلند آوازه“ معرفی می کند که بر ثروتهای مردم ایران از جمله صنعت نفت و گاز کشور چنگ انداخته اند.
همین نماینده مجلس رژیم که خود نیز دزدی از دزادان دیگر باند رژیم است، در تعریف این غارتگران می گوید: ”یقه سفیدهای مفسد هیچ چارچوب اخلاقی ندارند. خدای آنها ثروت و قدرت است، وطن آنها پول و مقام است، این دنیا طلبان در صورت لزوم هزاران انسان بی گناه را به مسلخ می برند“.
این نماینده مجلس رژیم می گوید ”این دنیا طلبان در صورت لزوم هزاران انسان بی گناه را به مسلخ می برند“ ! مگر اکنون که اکثر مردم ایران زیر خط فقر هستند در مسلخ چپاول و غارت مهره ها و سران نظام فاسد ولایت فقیه نیستند؟
به هرکجای این نظام نگاه شود سرتا پا فاسد و آلوده است. مجلس رژیم، قوه قضاییه، دولت، سپاه و در یک کلام تمامی نهادهای این نظام، لانه دزدان، اختلاس کنندگان و مفسدین سیاسی و اقتصادی هستند، تا جایی که یک نماینده دیگر مجلس رژیم اعتراف می کند: ”از مجلس باید شروع بشود. کانونهای قدرت همیشه مورد طمع مفسدان اقتصادی هستند. دفاتر رؤسای محترم قوا هدف اصلی هستند از مجلس باید شروع کنیم. دور وبرخودمان را پا ک کنیم. دفاترمان را پاک کنیم. رئیس مجلس رئیس قوه قضاییه رئیس قوه مجریه آبروی نظام تمام می شود. ، 70درصد تسهیلات بانکی یعنی ثروت مردم در اختیار 100نفر است“
آخوند اژه ای دادستان کل رژیم در جلسه 31اردیبهشت مجلس ارتجاع، از دخالت معاون قوه قضاییه رژیم، نمایندگان مجلس و مقامات بالای رژیم در اختلاس های گذشته سخن به میان می آورد: ”در جریان این پرونده برخی از نمایندگان مجلس، بسیاری از مدیران، کسانی که در رده های بالای قوه قضاییه و در حد معاون قوه و رئیس اطلاعات قوه قضاییه بوده اند و احساس می شد در پرونده مرتبط باشند تحت تعقیب قرار گرفته اند“
گفته دادستان رژیم در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن ”رده های بالای قوه قضاییه و در حد معاون قوه و رئیس اطلاعات قوه قضاییه“ این ضرب المثل را تداعی می کند ”هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک“ !
قوه قضاییه خود به یکی از دست درازترین ارگانهای نظام ولایت فقیه به اموال و داراییهای مردم ایران، تبدیل شده است.
فساد و چپاول آن چنان گسترده است که قوه قضاییه فاسد، در اثر شوری آش فتنه و فساد مالی در این نهاد، ناگزیرشده است برای فرونشاندن خشم مردم، عناصر رده بالای خود را به اصطلاح تحت تعقیب قرار بدهد که البته به مصداق ”چاقو دسته خودش را نمی برد“ دور از انتظار نیست که همین قوه قضاییه فاسد حکم برائت آنها را صادر کند.
دیگر نماینده مجلس رژیم از پرونده رانت650 میلیون یورویی وزارت صنعت، معدن وتجارت رژیم در زمینه واگذاری امتیازات ویژه به یک شرکت خاص برای واردات کالاهای اساسی خبر داده است و نماینده دیگری از: ”چندین پرونده قضایی در خصوص موارد مربوط به مالی بانک مرکزی رژیم در اروپا در کشورهای آسیایی تشکیل شده است“.
نماینده ای از مجلس رژیم کسانی مانند امیرمنصور آریا (یکی از متهمان اصلی پرونده اختلاس 3000میلیارد تومانی)، بابک زنجانی و رضا ضراب را عوامل دست دوم اختلاس می داند که آنها کارگزار عوامل مؤثر دیگری در رژیم بوده اند و در این زمینه می گوید: ”با بعضی از دانه درشتهایی امثال امیرمنصور آریا که آنها دانه درشت نیستند برخورد شده ولی آن کسانی که مؤثر بودند به فرموده خود آقای اژه ای در دیدار حضوری که با او داشتیم، فرمودند انسان را به کار گرفتند بعضی از مدیران را به کار گرفتند سرمایه بانکها را به کار گرفتند“.
آری، این است نقش رژیم در دزدی وچپاول که با عنوان قوانین آخوند ساخته به اصطلاح شرعی، دست فردی که از سر فقر و فلاکت دزدی کرده است را می برد، کاسبکاران خرده پارا به جرم گرانفروشی یا احتکار، یا چکهای برگشتی زندان و تعزیر می کند، اما سردمداران و کارگزاران دانه درشت آن، در ابعاد میلیاردی و نجومی اموال و ثروت مردم ایران را غارت می کنند و به جیب می زنند.
این دزدیها آن چنان سرسام آور و فاحش هستند که کارگزاران رژیم ابایی ندارند که به دزدان و غارتگران عنوان یقه سفید بدهند، یعنی فرد در دستگاه حکومتی آن قدر نفوذ و قدرت دارد، که این کارت سفید را دارد تا در ابعاد نجومی و میلیاردی دزدی کند و هیچ کس هم مانع او نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر