دوشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۹۳

نظام موریانه زده ولایت!

6:22:57 PM 1393/4/29
آخوند ناطق نوری
آخوند ناطق نوری


فساد و چپاول ذاتی نظام ولایت فقیه است. دزدی و غارت در نظام آن چنان بیداد می کند که سران و مسئولان حکومتی که خودشان صاحب منصب بوده و هستند، این روزها در جنگ و جدال باندی به صحنه می آیند و از بیدادگری غارت و فساد در نظام آخوندی حرف وحدیث می گویند.
آخوند ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بازرسی دفتر خامنه ای، 27تیر93 بر سر قبر خمینی دجال می گوید: ”رودربایستی، تملق و باندبازی مثل موریانه به انقلاب (غصب حق حاکمیت مردم توسط خمینی ضدبشر) آسیب می زند“
آخوند ناطق نوری به فساد نهادینه شده در میان مسئولان نظام ولایت اشاره می کند که تا آنجا که می توانند چپاول می کنند و در این نظام هیچ مقامی نیست کهحتی بعد از کنار رفتن دزدان از مناصب حکومتی بتواند  آنها را مورد حسابرسی قرار دهد: ”اگر بنا شود مسئولی بگوید هر گونه دلم خواست بیت المال را هزینه می کنم و تا هنگامی که مسئولیت دارد بگوییم که مصلحت نیست سخنی مطرح کنیم و پس از نیز بگوییم که حالا آن فرد رفته و دیگر به مرده لگد نمی زنند“.
آخوند ناطق نوری با این اظهارات هیچ مسئولی را در نظام آخوندی درگذشته و حال مستثنی نمی کند و به یک روش جاری درنظام هم درگذشته و هم در حال اشاره می کند که دزدان حکومتی مصونیت دارند: «ما یک مرتبه می گوییم چندین میلیارد را عده یی خوردند و بردند و عده یی را نیز در این زمینه دستگیر می کنیم، اما مردم هنگامی که دقت می کنند می بینند هیچ خبری از این مبلغ و افراد دیگر شنیده نمی شود»، «یا اعلام نکنید یا اگر چنان چه اینجور مسائل را اعلام می کنید، به آن رسیدگی کنید و مردم را نیز در جریان رسیدگی خود قرار دهید و نگذارید که مردم در ابهام و شک باقی بمانند».
رئیس بازرسی دفتر خامنه ای اضافه بر فساد نهادینه شده در میان مسئولان رژیم به تملق، چاپلوسی و باندبازی در جهت غارت مردم اشاره می کند که این معضل به سان ”موریانه یی“ به ” انقلاب اسلامی“ (بخوانید حاکمیت منحوس آخوندی) آسیب می رساند و...
اظهارات آخوند ناطق نوری از این جهت حایز اهمیت است که اضافه بر این که عضو مجمع تشخیص نظام است، ریاست بازرسی دفتر خامنه ای را به عهده دارد و به همه ترفندها و شگردهای به اصطلاح مسئولان و کارگزاران دانه درشت نظام در غارت و چپاول اموال مردم آشنایی دارد.
واضح است که حرفهای آخوند ناطق نوری ناظر بر دزدیهای نجومی مقامات دانه درشت نظام و مهره های وابسته به رژیم با پرونده های چند هزار میلیاردی در هر دو باند رژیم است.
اعتراف این مقام نظام ولایت به موریانه فساد در نظام آخوندی، در حالی است که قوه قضاییه رژیم دست قربانیان نظام آخوندی را که به دلیل فقر و فاقه شدید مرتكب سرقت كوچكی  شده اند قطع می کند.
به فرض محال اگر قرار باشد به پرونده های فساد، دزدی و اختلاس در نظام آخوندی رسیدگی شود، و اگر رئیس بازرسی دفتر خامنه ای در جهت ریشه کن شدن فساد در نظام آخوندی حرفهایش جدی می بود و می خواست در این زمینه اقدامی بکند، اولین اقدام او در مقام رئیس بازرسی دفتر خامنه ای رسیدگی به ثروت افسانه ای و 95میلیارد دلاری ولی فقیه است که تحت پوش نهادهای مختلف از اموال مردم به یغما برده است.
ضمنا اعتراف آخوند ناطق نوری به دزدی و چپاول در نظام آخوندی و توصیه او به مسئولان رژیم برای مقابله با آن، در حالی است که هم اکنون در مجلس رژیم حرف و حدیثهایی در مورد یک رانت 650میلیون یورویی توسط کارگزاران دولت آخوند حسن روحانی در میان است.
در جلسه علنی مجلس در تاریخ 15تیر نماینده رژیم از اصفهان در مورد این رانت خواری گفت: ”امروز متأسفانه هنوز فامیل گرایی وجود دارد و این موضوع، زمینه رفتن به سوی دنیا است ضمن این که زمینه رانت خواری نیز فراهم می شود. اخیراً امتیازی که بانک مرکزی در قالب 650میلیون یورو به یک فرد عادی داد، خارج از فرآیند عادی صورت گرفت که نوعی رانت خواری محسوب می شود“.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر