سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۹۳

سه شنبه، 16 اردیبهشت ماه 1393 = 06-05 2014

زورگیری و تجاوز در اطراف خوابگاه دخترانه

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به وقوع سرقت و زورگیری‌های اتفاق افتاده در محله ده‌ونک به دلیل تاریکی و نگرانی در مورد خوابگاه دخترانه الزهرا هشدار کرد.
به گزارش ایسنا، معصومه آباد در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارشاتی در مورد محله ده‌ونک واقع در منطقه سه داشته‌ایم گفت: به دلیل تاریکی و عدم شفافیت بصری فرصت سرقت و زورگیری در این زمینه ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه خوابگاه دخترانه الزهرا در این منطقه قرار دارد، خاطرنشان کرد: گزارشاتی در مورد زورگیری در این منطقه و رخداد وقایع ناگواری (تجاوز به ساکنین خوابگاه دخترانه) در این زمینه ارائه شده است.
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: روشنایی یا ایجاد یک فضا برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در این منطقه قابل انجام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر